Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím (dále jen „zákon“)

Níže naleznete povinně zveřejňované informace způsobem umožňující dálkový přístup dle § 5 zákona.

Seznam informací o povinném subjektu, který musí být zveřejněn způsobem umožňujícím dálkový přístup, uvádí výše uvedené ustanovení ve svých odstavcích 1 a 2. Tyto informace se zveřejňují na webových stránkách škol a školských zařízení. Možnost zveřejnit určité informace pomocí odkazu stanovuje v konkrétních případech zákon, popřípadě vyhláška č. 515/2020 Sb., o struktuře informací zveřejňovaných o povinném subjektu a o osnově popisu úkonů vykonávaných v rámci agendy.

Přesnou strukturu zveřejňovaných informací stanovuje Příloha č. 1 výše zmíněné vyhlášky.

 

1/ Oficiální název

Střední průmyslová škola strojnická, škola hl. m. Prahy

Právní forma: příspěvková organizace
IZO: 110 032 641

2/ Důvod a způsob založení

Příspěvková organizace Střední průmyslová škola strojnická, škola hl. m. Prahy, Betlémská 287/4, Praha 1, byla zřízena dnem 1.9.1991 usnesením Zastupitelstva hla. M. Prahy č 8/8 ze dne 26.9.1991 a sídlí na adrese Betlémská 287/4, Praha 1. Zřizovací listina je ze dne 17.2.2011 a nabyla účinnosti 1.4.2011. 

Hlavním účelem příspěvkové organizace je poskytování vzdělávání ve vzdělávacích programech v oborech vzdělání vedoucích k dosažení středního vzdělání s maturitní zkouškou podle ustanovení zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání, ve znění pozdějších předpisů (školský zákon).

3/ Organizační struktura

Statutárním orgánem příspěvkové organizace je její ředitel. Ředitel činí právní úkony jménem příspěvkové organizace ve všech věcech. Do funkce je jmenován a může být odvolána v souladu s § 166 školského zákona a vyhláškou č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkursního řízení a konkursních komisích. Organizační struktura je zveřejněna ZDE.

4/ Kontaktní spojení

4.1 Kontaktní poštovní adresa

Sídlo: Betlémská 287/4, Praha 1 - Staré Město, 110 00

4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

Adresa pro osobní návštěvu: Betlémská 287/4, Praha 1 - Staré Město, 110 00

4.3 Úřední hodiny

Úřední hodiny: Po – Pá 8:00 – 11:30 a 12:30 – 15:00 (mino dnů školních prázdnin)

4.4 Telefonní čísla

Telefonní spojení: 222 221 403

ředitel školy Ing. Miroslav Žilka, Csc.

  • Tel.: 251 092 100, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

zástupce ředitele:

Statutární zástupce PaedDr. Jitka Keharová

  • : 251 092 101, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Zástupce ředitele Ing. Bc. Martin Theimer

  • : 251 092 104, e-mail:Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

vedoucí školní jídelny:

Jana Kohoutová

Tel.. 251 092 103, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

pověřenec ochrany osobních údajů:

Mgr. Eva Šmídová

Kontakty na pedagogické i nepedagogické pacovníky jsou k dispozici na webových stránkách ZDE.

4.5 Adresa internetových stránek

Webové stránky: https://www.betlemska.cz

4.6 Adresa podatelny

Sekretariát školy

Přehled technických nosičů dat, na kterých povinný subjekt přijímá dokumenty v elektronické podobě:

USB flash disk, CD, DVD.

4.7 Elektronická adresa podatelny

E-mailová adresa: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

4.8 Datová schránka

ID datové schránky: bjvybvf xxx

 

5/ Případné platby lze poukázat

Č. účtu 200 124 0005/6000 u PPF banka a.s.

Č. účtu 200 124 0064/6000 u PPF banka a.s.– stravné

Variabilní symbol je přidělen při zápisu do školy.

 

6/ IČO

708 725 89

 

7/ Plátce daně z přidané hodnoty

CZ708 725 89

8/ Dokumenty

8.1 Seznam hlavních dokumentů

8.1.1 Dokumenty podléhající zveřejnění, do kterých je umožněno nahlédnout

  • Zřizovací listina školy rozhodnutí o zápisu do školského rejstříku – v listinné podobě u zástupců školy
  • Údaje o rozpočtu v aktuálním a uplynulém roce – v listinné podobě v ředitelně školy
  • Školní vzdělávací programy – v listinné podobě u zástupců školy
  • Výroční zpráva o činnosti školy – v listinné podobě u zástupců školy
  • Školní řád, rozvrh vyučovacích hodin – v listinné podobě u zástupců školy a dále v elektronické podobě na webu školy zde
  • Dokumentace BOZP a PO – v listinné podobě v ředitelně školy
  • Účetní, majetková a hospodářská dokumentace – v listinné podobě v ředitelně školy
  • Soubor vnitřních směrnic a předpisů – v listinné podobě v ředitelně školy
  • 1.2. Dokumenty nepodléhající zveřejnění, do kterých je umožněno nahlédnout pouze při prokázání oprávněného zájmu (zejména zákonným zástupcem dítěte). Nahlížení může proběhnout formou předložení částečně anonymizované kopie dokumentu v případě, že dokument obsahuje též údaje, do kterých nahlížející není oprávněn nahlédnout
  • Knihu úrazů a záznamy o úrazech dětí, žáků a studentů, popřípadě lékařské posudky
    – v listinné podobě v ředitelně školy
  • Třídní kniha, která obsahuje průkazné údaje o poskytovaném vzdělávání a jeho průběhu
    – po dohodě s třídním učitelem
  • Doklady o přijímání dětí, žáků, studentů a uchazečů ke vzdělávání, o průběhu vzdělávání a jeho ukončování – v listinné/elektronické podobě u zástupců školy
  • Záznamy z pedagogických rad – v listinné/elektronické podobě u zástupců školy
  • Plán hospitační a kontrolní činnosti, záznamy o provedených hospitacích a kontrolních zjištěních – v listinné / elektronické podobě u zástupců školy

8.2. Rozpočet

Rozpočet školy a jeho střednědobý výhled je přístupný na webových stránkách Hlavního města Prahy (www.praha.eu) a také na těchto webových stránkách ZDE.

 

9/ Žádosti o informace

Při vyřizování žádostí o informace se postupuje dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. Směrnice upravující svobodný přístup k informacím
je přístupná v listinné podobě v ředitelně školy a na webových stránkách školy.

 

10/ Příjem podání a podnětů

Žádosti a další podání je možné doručit osobně do ředitelny školy v úřední hodiny, zaslat písemně na adresu školy, elektronicky na emailovou adresu MŠ, prostřednictvím DS nebo telefonicky na telefonním čísle kanceláře školy. Příjem žádostí a dalších podání se řídí podle svého obsahu zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.

 

11/ Předpisy

11.1 Nejdůležitější používané předpisy

Přehled nejdůležitějších používaných právních předpisů naleznete na následující stránce Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.

11.2 Vydané právní předpisy

Povinný subjekt nevydává právní předpisy v rámci věcné působnosti. Soubor vnitřních směrnic je k dispozici v listinné podobě v úředních hodinách v ředitelně školy.

 

12/ Úhrady za poskytování informací

12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

Sazba nákladů na pořízení informace činí:

  1. Kopírování černobílé na kopírovacích strojích

Formát A4 jednostranný……………………………………….…………2,00 Kč/A4

Formát A4 oboustranný………………………………………….……….4,00 Kč/A4

Formát A3 jednostranný…………………………………….…….……...4,00 Kč/A3

Formát A3 oboustranný…………………………………….…….………8,00 Kč/A3

  1. Tisk na tiskárnách PC

Formát A4 na laserové tiskárně…………………………….……………2,00 Kč/A4

Formát A4 na ostatních tiskárnách.………….…….…………….………2,00 Kč/A4

  1. Kopírování na magnetické nosiče

CD……………..……………………………….………..………………50,00 Kč/1ks

  1. Jiné kopírování a filmování

Video………………………………………..………………...…………dle skutečných nákladů

  1. Za odeslání informace

Poštovné a jiné poplatky dle sazeb platného poštovního sazebníku

  1. Další věcné náklady

Dle formy poskytované informace

  1. Osobní náklady

Osobní náklady, přesáhne-li doba zpracování a vyhledání informace 1 hod. a za každou další započatou hodinu……………………………………………………..200,00 Kč/hod.

  1. Pokud je požadovaná informace obsažena v publikaci nebo tiskovině vydávané školou, předškolním nebo školským zařízením, hradí se náklady ve výši ceny příslušného výtisku.
  2. Nepřesáhne-li částka za poskytnutí informací 50,- Kč, budou poskytnuty zdarma.

12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

Žádná rozhodnutí o výši úhrad vydaná podle zákona o svobodném přístupu k informacím v případě stížnosti nebyla ve vztahu k povinnému subjektu za poslední dva roky vydána.

 13/ Licenční smlouvy
Škola nemá licenční smlouvy.

14/ Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informacím
 Na webových stránkách školy ZDE. 

 

Osnova popisu úkonů orgánu veřejné moci

Osnovu a popisy úkonů orgánů veřejné moci dle § 2 vyhlášky č. 515/2020 Sb. o struktuře informací zveřejňovaných o povinném subjektu a o osnově popisu úkonů vykonávaných v rámci agendy naleznete na Portálu veřejné správy.

Hledat text

Anketa

Kde jste se dozvěděli o naší škole?

Aktuality

Otevření školního bufetu

17. září 2021

Od pondělí 20.9.2021 je otevřen školní bufet. Čas otevření je vždy ráno před vyučováním a potom o každé přestávce až do vydávání obědů.   Otevírací doba: 7:30 - 8:00 8:45 - 8:50 9:35 - 9:50 10:35 - 10:45

Číst dál...

Školní jídelna - 13.9.2021 se nevaří

13. září 2021

Dnes 13.9.2021 školní jídelna z technických důvodů nevaří. Obědy budou odhlášeny.  

Číst dál...

Školní jídelna - telefony mimo provoz

07. září 2021

Z důvodu rekonstrukce jsou ve školní jídelně telefony mimo provoz do 13.9.2021.

Číst dál...

Třídní schůzky 1. ročníků

06. září 2021

TŘÍDNÍ SCHŮZKY 1. ROČNÍKŮ SE KONAJÍ 14. 9. 2021 V 17:30 V KMENOVÝCH TŘÍDÁCH. Seznam žáků a kmenovou třídu naleznete na nástěnce školy v 1. patře.   Žádáme rodiče, aby dodržovali hygienická opatření a po budově se pohybovali s ochrannými prostředky dýchacích cest.

Číst dál...

Informace k zahájení školního roku 2021-2022

02. září 2021

ZAHÁJENÍ ŠKOLNÍO ROKU 13. 9. 2021 v 8:00 - třídnické práce - 14:00 1. ročníky s sebou           – zálohu 100 Kč na šatní skříňku                                            – vysvědčení posledního ročníku ZŠ                                            – psací potřeby + blok Kmenovou třídu, do které žák patří, nalezne na nástěnce v prvním patře.       TESTOVÁNÍ                         proběhne v termínech: 13. 9. + 17. 9. + 20. 9....

Číst dál...

Maturitní zkoušky - podzimní termín

24. srpen 2021

Opravné maturitní zkoušky z profilových předmětů se konají - 14 .9. 2021 od 9:00 hodin.

Číst dál...